reklama

Povinnosti vs. Zdravie

Napriek tomu, že sa snažím robiť všetko preto, aby som bola zdravá, nie vždy sa mi to podarí. Ako napríklad teraz, znovu počas skúškového...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Asi má moje telo pocit, že skúšky zvládam s ľahkosťou, alebo je to tým stresom. Jedno je jasné: tečie mi z nosa a k tomu kašlem na všetkých. Normálne by som ležala doma v posteli s horúcim čajom, no teraz na to nemám čas. Stalo sa mi to cez písomné maturity, keď som mala na stole skôr malú lekáreň, ako iné pomôcky. Znovu sa to opakovalo pri skúškach v zimnom semestri, keď som poriadne nevidela na test z angličtiny, lebo mi vďaka zápalu prínosových dutín tiekol hnis z oči. A deje sa to aj teraz. Napriek všemožnému snaženiu zostať zdravá to na mňa prišlo. Keď ma začalo škriabať v hrdle, začala som bojovať všetkými dostupnými prostriedkami: spreje, slaná voda, teplý čaj, nanuky, vitamíny... Hrdlo sa mi teda podarilo zvládnuť za jeden deň a po ňom prišiel kašeľ a halda papierových vreckoviek. A to všetko nad skriptami. Jednoducho musím priznať, že nemám čas byť chorá, napriek tomu, že som. Keďže skúšajúci mi na odklad skúšky povie, že je mu ľúto, ale skúška z daného predmetu je len tento týždeň, prípadne nechcem mať 3 skúšky v jeden deň, nedá sa inak. Balím si veci a odchádzam do školy. S riadnou zásobou vreckoviek, „domácim“ cibuľovým sirupom na kašeľ a nádejou, že to zvládnem aspoň na to E. Držte mi palce. „Maródka“ musí aspoň dva týždne počkať.

Mária Smatanová

Mária Smatanová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vďaka rodine, láske, priateľom a koníčkom nikdy sa nenudiaca osoba. Zoznam autorových rubrík:  Zo života uliceZažila som...neodsudzujem-konštatujemSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu