reklama

Čo sa to so mnou deje?

Čo ma viedlo k polemike o tom, či je so mnou všetko v poriadku? Detaily posledných dní...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Detail č. 1: Telka

Ľudia vraj zostali zaskočení, keď prednedávnom vypadla v našom okresnom meste káblovka. Neviem v akom rozsahu, ani čo bolo príčinou, ale stalo sa. A vtedy som sa zamyslela (aj to sa mi občas stáva), že som naposledy pozerala telku, keď boli majstrovstvá v hokeji a aj to po dlhom čase. Napadlo ma dokonca, že si z obývačky, do ktorej chodím už len upratovať, spravím šatník, prípadne kúpeľňu, keďže susedí s mojou izbou, ale rešpektujem, že nebývam sama a predsa len ju naši ešte využívajú. Uznávam, má to aj svoje nedostatky, pretože ak by sa stalo niečo podstatné na Slovensku alebo vo svete, tak to zistím asi až od rodičov, prípadne, keby mi pod hojdaciu sieť na dvore prešiel tank. Celkovo som o dianí doma i vo svete momentálne neinformovaná. Aktuality si občas si pozriem na nete, ale bleskovky nepovažujem za bleskový zdroj informácií, ktoré vyhľadávam. Ale aspoň ma nezaťažujú veci, ktoré vedieť nechcem a nepotrebujem....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Detail č. 2: Rádio

Z toho môjho, čo mám v izbe, už len prach utieram. V elektrike nie je už asi pol roka (namiesto neho je tam tuším permanentne strčený vysávač). Ale áno, je funkčný, ibaže som ho prestala využívať. Z dôvodu presedlania na inú rozhlasovú stanicu, keď som zistila, že počuť 20 krát za deň nejakú odrhovačku ma neuspokojuje. Vraj najlepšia je liečba šokom a u mňa zabrala. A keďže Rádio_FM nemá v oblasti Prievidze pokrytie, nezostáva mi nič iné, iba Live Stream cez internet. Ešte sa občas stane, chytí ma sentiment a oprášim nejaké to CD, ale len veľmi zriedka. A toto všetko má asi za následok, že po zhliadnutí posledného rebríčka 10 najpočúvanejších skladieb v Európe som poznala iba jednu. Teraz premýšľam, či by som si aspoň kvôli udržaniu prehľadu toho čo „letí" nemala pustiť aspoň na 24 hodín Funradio...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Detail č. 3: Periodiká

Je to už nejaký ten mesiac, čo som zbalila moju niekoľkoročnú zbierku mesačníka EVA, aby uvoľnila miesto dvojtýždenníku Profit. Tak sa mi nečudujte, ak by som náhodou nebola oblečená poslednej módy, prípadne nemala trendy účes, ale jednoducho neviem, aké sú posledné výstrelky módy. Ale aspoň viem, že sa moja trocha ťažko zarobených peňazí investovaných do podielových fondov dobre zúročuje.

Detail č. 4: Finančný poradca namiesto kaderníka

Teraz niekedy budú presne dva roky, čo som naposledy navštívila kaderníka za účelom strihania vlasov. Niekto sa bojí krvi, pavúkov, prípadne straty osobného priestoru, ja mám trochu strach zo strihania vlasov inými osobami. Jednoducho som s tým sekla z dôvodu, že predsa nebudem nechávať peniaze za niečo, s čím nie som spokojná. Možno som len náročná. Každopádne dnes k svojim vlasom pripustím s nožničkami iba sama seba...možno som sa sekla v povolaní :). No ale v podstate som chcela povedať, že dnes nemám svojho kaderníka, ale za to mám svojho finančného poradcu. Síce ho budem isto využívať viac, až keď budem mať stály príjem, no už teraz mi vie dobre poradiť...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja naozaj neviem, čo sa to so mnou deje...

Mária Smatanová

Mária Smatanová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vďaka rodine, láske, priateľom a koníčkom nikdy sa nenudiaca osoba. Zoznam autorových rubrík:  Zo života uliceZažila som...neodsudzujem-konštatujemSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu